Φοβούμενοι για την ασφάλεια της Ντόσον, ο Λούκας και ο Μπροκ εντείνουν τις προσπάθειες να κυνηγήσουν τον Μπόουντ. Ο Κερτ προσπαθεί να κρατήσει ασφαλή τη Μάγκι.