Only One Way a Dogfight Ends
Με τη βοήθεια του Λούκας, η Ντόσον κάνει έρευνα για τον Ντέκλαν Μπόουντ, έναν σατανιστή, για τους φόνους στο Μπάνσι. Οι έρευνες της Κάρι βάζουν εκείνη και την Ντέβα σε κίνδυνο.