Crackback
Ο Ρίκι έχει πολύ σημαντικές αποφάσεις να πάρει. Ο Σπένσερ μαθαίνει πως το σχέδιο του να φέρει μια ομάδα στο Λας Βέγκας, κινδυνεύει. Η ευχή του Τσαρλς πραγματοποιείται στο Μαϊάμι.