Ακμή: Μίγια, Ρίσι, Κλόι και Τζόρνταν
Η Μίγια κρύβει ένα μυστικό, επώδυνη ακμή στους γλουτούς. Ο Ρίσι έχει σημάδια από ακμή στο πρόσωπο.