That's Why They Call It a Missile
Με το διαστημόπλοιο χωρισμένο, οι δύο πλευρές βρίσκονται σε μια ολοκληρωτική μάχη επιβίωσης. Ενώ ο Ράιαν συμμετέχει σε έναν γάμο και η Ραβ φτάνει σε μια προσωπική ανακάλυψη.