Is It a Good Dot?
Όταν το διαστημόπλοιο διασταυρώνεται με έναν διαστημικό σταθμό, ο Ράιαν και το πλήρωμα αρπάζουν την ευκαιρία για να κοινωνικοποιηθούν.