Are You a Spider, Matt?
Ο Τζαντ λέει στον Ράιαν να φλερτάρει με μια εκφοβιστική, αλλά τρομερά πλούσια επιβάτιδα. Ο Ραβ διαχειρίζεται τον πανικό στα μέσα ενημέρωσης.