I’m a Hand Model
Αφού επικρατεί χάος στην εξυπηρέτηση πελατών, ο Ράιαν προσφέρει στην Κάρεν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει το μοναδικό της ταλέντο, που μιλάει τη γλώσσα των επιβατών.