Episode Twenty-Five: Stuff.
Ένα ατύχημα κάνει διάφορα αντικείμενα να ζωντανέψουν και αρχίζουν έναν αγώνα για να καταλάβουν τι συμβαίνει και τι σημαίνουν όλα αυτά.