Episode Twenty-Four: Horses.
Σε μια ταξικά προκατειλημμένη ιππική κοινότητα, η κόρη ενός πλούσιου αλόγου βρίσκεται σε ένα ερωτικό τρίγωνο με έναν μνηστήρα που εγκρίνει ο πατέρας της και ένα άλογο καρότσας.