Ευχαριστώ για τις Αναμνήσεις
Ο Τζούνιορ σχεδιάζει μια μοτοσικλέτα για τον μουσικό της κάντρι Κλέι Γουόκερ και η OCC κατασκευάζει μια μοτοσικλέτα με στρατιωτική θεματολογία.