Επανασυναρμολόγηση Μηχανής
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς φτιάχνει μία από τις ταχύτερες μηχανές της, αλλά ένα πρόβλημα με τον υπερτροφοδότη απειλεί να τους βγάλει εκτός προθεσμίας.