Ο Κύκλος Έκλεισε
Τζούνιορ και Πρεσβύτερος ανταλλάζουν ιδέες για τα μελλοντικά τους σχέδια, συμπεριλαμβανομένης μιας γραμμής παραγωγής μοτοσικλετών.