Η Κατασκευή Ξεκινά
Ο Πρεσβύτερος ζητά από τον Τζούνιορ να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να φτιάξουν μια μηχανή, αλλά ο Τζούνιορ δεν ξέρει πώς να αντιδράσει.