Μια Νέα Αρχή
Η αγέλη αγωνίζεται να τελειώσει την πρώτη σημαντική κατασκευή στο νέο της ράντσο. Ακόμη, η οικογένεια Μπράουν αποκτά ένα νέο μέλος, καθώς ο Νόα παντρεύεται την καλή του, Ρέιν.