Το Κάλεσμα του Καθήκοντος
Ο Νόα εφευρίσκει μια συσκευή για να ξεφορτωθεί τους τυφλοπόντικες. Ο Μπίλι αναθέτει στην κόρη του, Ρέιν, ένα υπεύθυνο πόστο.