Ημέρα Ευχαριστιών στην Αγροικία
Η οικογένεια Κίλτσερ γιορτάζει τις Ευχαριστίες με φίλους που τους βοήθησαν να προετοιμάσουν την αγροικία για τον χειμώνα.