Πιο Πράσινα Βοσκοτόπια
Οι Κίλτσερ τρέχουν να ολοκληρώσουν τις δουλειές ενός έτους μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες, συμπεριλαμβανομένου του ψαρέματος σολομού.