Από το κακό στο χειρότερο
Ο Φιν κι ο Τζέικ πηγαίνουν σ'ένα πάρτι μασκέ το οποίο καταλήγει σε εξιχνίαση μυστηρίου όταν ένας ένας οι καλεσμένοι αρχίζουν να χάνονται!