Το πιο τρομακτικό πάρτι
Ο Τζέικ βλέπει ένα προφητικό όνειρο που του δείχνει το τέλος του αλλά ο Φιν θέλει να επέμβει όταν το όνειρο γίνεται πραγματικότητα!