Έτσι το κάνουν οι χωρισμένοι
Η Ντανιέλ επιτέλους αποφασίζει να αντιμετωπίσει τον πρώην σύζυγό της Μοχάμεντ, ενώ ο Εντ ζητά από τον έρωτά του τη Λιζ να βγουν ραντεβού.