Εγώ ή το μπικίνι
Ο πρώην της Κάρα συμβουλεύει τον Γκιλιέρμο. Η Μιόνα δίνει τελεσίγραφο. Οι φίλες της Ιβ ανακρίνουν τον Μοχάμεντ. Η Έμιλι ασκεί βέτο στον Κομπ.