Γλυκιά φάρσα
Ο Μπιλάλ δοκιμάζει τη Σαέντα. Ο Κομπ αντιδρά στη νέα εμφάνιση της Έμιλι. Οι φίλοι της Ιβ κάνουν προσωπικές ερωτήσεις στον Μοχάμεντ.