Τρεις τυφλές σύζυγοι
Ο μπαμπάς της Τάις ανοίγεται στον Πάτρικ. Ο Μανουέλ φεύγει χωρίς την Άσλεϊ. Η μαμά της Σόφι είναι καχύποπτη με τον Ρομπ. Η Λόρεν κάνει επέμβαση.