Εγκατάλειψη
Γλυκόπικρα γενέθλια της Τζάσμιν. Τα μάγια της Άσλεϊ σε σύγκρουση με την οικογένεια του Μανουέλ. Ο Εντ πάει στη Λιζ μετά την ακύρωση του γάμου.