Πόλεμος κι Αρακάς
Η Τάμι χρειάζεται νέο σπίτι αλλά έχει πιο πολλά προβλήματα παρά λύσεις. Η Έιμι κάνει μια προσφορά με υλικά αμφιλεγόμενα.