Μια δοκιμή θα τους πείσει
Η επέμβαση απώλειας βάρους της Τάμι δεν πήγε όπως αναμενόταν. Η Έιμι συναντά τον δρα Πρόκτερ και της βάζει έναν φιλόδοξο στόχο κιλών.