Ποτέ μη λες Ποτέ
Η Έιμι επισκέπτεται έναν παιδοδιαιτολόγο κι ακούει σκληρές αλήθειες για τη διατροφή του Κέιτζ. Ο δρ Σμιθ ταρακουνά την Τάμι για τον τρόπο ζωής της.