The Newspaperman: The Life and Times of Ben Bradlee
Η ιστορία του εκδότη της εφημερίδας The Washington Post που το '70 προκάλεσε την κυβέρνηση για το δικαίωμα να εκδίδει τα έγγραφα του Πενταγώνου.