Natalie Wood: What Remains Behind
Το πορτραίτο της ζωής και της καριέρας της Νάταλι Γουντ μέσα από τα μάτια της κόρης της, Νατάσα Γκρέγκσον Γουάγκνερ και τα αγαπημένα της άτομα.