Faye
Ο θρύλος του Χόλιγουντ, Φέι Ντάναγουεϊ, μιλά ειλικρινά για τους θριάμβους και τις προκλήσεις της λαμπρής καριέρας της σε μια προσωπική συνέντευξη.