The Happy Face Killer: Mind of a Monster
Ένας ντετέκτιβ καταστρώνει σχέδιο για να παγιδέψει έναν από τους πιο διεστραμμένους κατά συρροή δολοφόνους - τον Φονιά με τη Χαμογελαστή Φατσούλα.