A Few Good Men
Sheriff Forbes asks Damon to be part of a fundraising bachelor auction. Matt and Caroline are surprised by the sudden reappearance of Matt's mother, Kelly. With Jenna and Stefan's help, Elena is determined to find out everything about her birth mother.