Unpleasantville
The Mystic Grill's Ben comes to Bonnie's aid. Damon and Stefan accompany Elena to a school dance with a 1950s theme. Stefan and Damon try to figure out the identity of the new vampire in town, and Alaric introduces himself to Damon.