Texas Square Body
Bill gets déjà vu on a 1985 Chevy C10 square body. After a long history of custom C10s, he and the team try to outdo themselves with a handmade chassis and air ride, interior and bed. After a close call, Ekstensive makes a 1923 T-Bucket street safe.