Big and Bigger
Bill's no stranger to truck builds getting bigger than originally planned, so it's no surprise when a 1971 Suburban goes even bigger with a custom lifted air suspension and interior. Plus, a nearly finished 2006 Kodiak needs just one more custom upgrade.