Stew or Get Off the Lot
The pressure is on as Alex Guarnaschelli challenges the four chefs to prepare perfect paninis in the parking lot. Then, no one has time to go low and slow to concoct savory stews, and the final two chefs look for the right ingredients for crusted dishes.