Reelin' in the Right Shoppers
Fresh catch is on the menu, and the four competing chefs are desperate to reel in the right grocery bags. Then, soup's on as Alex Guarnaschelli challenges the remaining chefs to simmer some soulful bowls, and the final two chefs create chocoholic plates.