Come On, Maureen
Rosanna's brother furiously accuses Ada of eroding the Amish values in the house. Jeremiah wants to apologize to Dennis, Fannie has a traumatic beach experience, Maureen confides in Sabrina, and Johnny becomes angry when Rosanna models a bikini in public.