Daniel, My Brother
Johnny panics when he goes to an English nightclub for the first time, and Jeremiah and Carmela help Sabrina with a medical scare. Daniel makes a date with an English girl, and Kenneth arrives in Florida to pursue his dreams of playing basketball.