Whitney Gets Her Groove Back
In an attempt to rebuild their shaky relationship, Ryan invites Whitney and her friends to Asheville for a weekend getaway. Whitney consults a doctor about moving forward with weight loss surgery, but will the benefits outweigh the risks?