A Big Fat Ultimatum
With Chase long gone and Buddy on the fence about staying with her, Whitney considers packing it all in and heading home to Greensboro. When Ryan finds out, however, he throws down a pretty hefty ultimatum, threatening her to stay in Charlotte -- or else!