It's a Magical Life/The Hunk at the End of This Cartoon
Johnny thinks a magician has turned him invisible, and he wreaks havoc in town with his newfound invisibility. Then, Johnny is in fear of his own being when he discovers there's a new hunk in town ready to take his place.