Traffic Troubles/My Funny Looking Friend
Traffic Troubles: Johnny goes to Musical Comedy Traffic School in hopes of meeting some high kicking musical comedy chicks. Instead, he gets a lesson a la Schoolhouse Rock from The Sensitive Male.