As I Lay Hiccupping/Marine Maroon/Thunder God Johnny
Johnny eats too quickly and gets a wicked case of the hiccups. Then, Johnny gets sucked out to sea and caught in a tuna net. Finally, Johnny pulls Thor's hammer from a stone at a Nordic theme park and becomes a Norse god.