Lochness Johnny/Den Mother Johnny/Quo Doofus
Johnny joins Mama on a trip to Scotland, where he samples haggis. Then, when Bunny Bravo has an allergic reaction, it's up to Johnny to take over as den mother. Finally, Johnny trips into a time portal and is transported to ancient Rome.