Office Christmas Party
Jesse Palmer asks the remaining seven bakers to team up and make ooey-gooey caramel and chocolate desserts. Then, the real party begins as the ice luge arrives, and the bakers make boozy trifles for judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller.