Old-Fashioned Christmas Party
Jesse Palmer asks the remaining nine bakers to make fruitcake-blend desserts and Victorian era Lambeth cakes featuring intricate piping and an old-timey ingredient. Judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller decide which baker will be eliminated.