Cyranos: A Portmant-opus
After Scudworth imposes mandatory Parent-Principal Conferences on the student body, Confucius enlists his feuding friends to fill in for his absentee foster parents. To win over Frida's dad, Harriet helps give Cleo an epic make-under.