Don't You Get It? Sports Are Huge in This Town
Decades after his shameful exit from competitive snorkeling, Scudworth finds a protégé in Frida; she must choose between two futures. Then, the Bleacher Creatures' diabolical plan to infiltrate the cheer team threatens Harriet's college dreams.